تبليغاتX
کشکول
کشکول
ای کاش تو مرا می کشتی...
سلام

ادامه می دیم هم اندیشیمون رو با نظر محمد

محمد انتقادای سختی به دولت آقای احمدی نژاد کرده و

گفته:

سوالات انتقادی محمد به عملکرد اقتصادی دولت نهم

سلام

 اولا رییس بانک مرکزی فکر میکنی از اسمان میاد زیر نظر دولت چند بار هم که عوض شده فقط بحث تورم نیست ایا میدونی ما از سال60 تا سال85درامد نفتیمون270میلیارد دلار بوده وازسال85 تا87 هم270 میلیارد درامد نفتی داشتیم ایا به نظرت توسعه هم برابر بوده؟ بعدش اونهمه وعده عمل نشده چی اوضاع بیکاری هم که اصلا گفتن نداره میدونی

در سال 86و 87 از وزارت نفت 120 میلیارد بدون اجازه مجلس برداشته شده وبدون توضیح معلوم نیست کجا میره

میدونی چرا اقای محسن رضایی اصول گرا میگه که اگه اینجوری پیش بریم یعنی رو به پرتگاه رفتیم ؟

میدونی چرا تهدید میکنن که لاریجانی را عوض میکنن چون جلوی بی قانونی دولت رو میگیره ؟

میدونی دولت بدون اجازه مجلس 300 میلیون دلار به پاکستان کمک کرده ؟

میدونی تنها دولتی هست که تئ این چهار سال ریاستش 6 بار به مصوبات مجلس بی اعتنا بوده ورییس مجلس شخصا خودش اقدام کرده؟

 و خیلی میدونی های دیگه که از نوشتنش گذشته.........

-----------------------------------------------------------

پ ن : در جمله :

میدونی تنها دولتی هست که تئ این چهار سال ریاستش 6 بار به مصوبات مجلس بی اعتنا بوده ورییس مجلس شخصا خودش اقدام کرده؟

طی به اشتباه تی نوشته شده است

یه ایراد آیین نامه ای از حضرت رها

جناب محمد لطفا سندیات لازم را ارایه بفرمایید تا متهم به تهمت نشوید

یا علی

پنجشنبه سی و یکم اردیبهشت 1388 :: 14:45 ::  نويسنده : رها
سلام

با نظر هماسين ادامه مي دهيم هم انديشي انتخاباتي مان را

ايشون به نظر س ح ز جواب دادند و علل تورم رو گفتند و معتقد هستند دولت با درايت کشور را از بحران نجات داده است و اين تورم آثارخنثي شده آن بحران است.

هماسين  گفتند:

سلام؛

 بله نرخ تورم همونطور که دوستمون گفتن همونه.. اما بالا بودن نرخ دلیل بر بی کفایتی دولت در عرصه ی اقتصادی نیست...
باید دید که چه چیزهایی بر این تورم اثر گذاشته و بر خورد دولت با اونها چه طور بوده.. اگر چه این نرخ خیلی زیاد به نظر می رسه اما الان کمتر شده اولا و چند مدت قبل هم بانک مرکزی رسما اعلام کرد نرخ تورم با همین روند اقتصادی در شهریور امسال به زیر 15 درصد و احتمالا تک رقمی خواهد شد.. اینو اخبار اعلام کرد به نقل از بانک مرکزی
اما اونچه که یکی از مهمترین تاثیرات رو بر تورم کشور داشته بحث بحران در اقتصاد جهانیه که مسلما و مستقیما بر اقتصاد ما تاثیر داره چون ما با کشورهای جهان تعامل اقتصادی داریم و این گریز ناپذیره اما با عملکرد خوب دولت این اثر خیلی کمتر بوده نسبت به سایر کشور ها مثلا طبق همین آمار دوستمون تورم ما دو برابر شده در حالیکه تورم تو کشورهای هم سطح ما و همچنین حوزه خلیج فارس طبق آمار رسمی اون کشورها 5 یا 6 و در مواردی 8 برابر شده پس این شیب تو کشور ما وجود نداشته..

 

 


ضمنا دولت آقای احمدی نژاد این بحران جهانی رو پیش بینی کرده بودند و به همین دلیل در همون اوایل لایحه ای رو تقدیم مجلس کردن تا مجلس با اختصاص پولی اجازه ی خرید اجناس ضروری مردم رو به دولت بده برای پیش خرید و انبار کردن که اون موقع هنوز بحران رخ نداده بود اما کارشناسا پیش بینی کرده بودن و قیمتهای جهانی افزایش نیافته بود ولی مجلس که پیش بینی دولتمردان رو باور نکرد این درخواست رو رد کرد و تقریبا 4، 5 ماه عد جهان دچار بحران اقتصادی شد.
خود دکتر احمدی نژاد هم بارها ب این قضیه تو صحبت هاشون اشاره کردن

چهارشنبه سی ام اردیبهشت 1388 :: 15:56 ::  نويسنده : رها

بهجت خدا به خدا پیوست

 

او امان زمینیان بود

الهم اغفرلی الذنوب التی تنزل البلا

دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1388 :: 18:53 ::  نويسنده : رها

جوابیه رها به حیا

از من نخواهید که نظرات را آزاد کنم و باز از من نخواهید که دلیلش را بگویم.

ولی تا کنون هیچ نظری در مورد انتخابات سانسور نشده است و ان شاالله با همین روند و ادبیات اگر پیش برویم نخواهد شد.

ولی چرااین چند نظر عمومی شدنشان به تاخیر افتاد؟

دلیل آن فقط و فقط باز نشدن صفحه سایت بلاگفا در سروری که حقیر از آن استفاده می کنم بود و احتمالا هست(الان جای دیگری هستم).

نظر هماسین برای ادامه هم اندیشی نظر خوبیست 

یکشنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1388 :: 18:44 ::  نويسنده : رها
سلام

بحثمون رو ادامه می دیم با سوالی که س ح ز مطرح کرده

س ح ز گفته:

سلام سید جان
یه اطلاع اماری در مورد عملکرد دولت نهم:
سال 84:تورم 12%
سال 87: تورم 25%(فکر می کنم بالاتر از این حرفاست)
قدرت خرید مردم به وضعیت افتضاحی رسیده.
........
آیا این رییس جمهور شایستگی انتخاب مجدد را دارد؟

بیاین درباره عملکرد دولت بنویسید

یا علی

دوشنبه بیست و یکم اردیبهشت 1388 :: 14:0 ::  نويسنده : رها
سلام

مثل اینکه همه با خوندن نظر کارشناسانه حضرت حیا مجاب شده و بحثی برای عدم شرکت در انتخابات در میان نیست.

فلذا بهتر است برویم سر نامزدها

س ح ز نظر داه بود که :

"بنظر من باید از نقد عملکرد دولت نهم شروع کنیم که اگه بنتیجه رسیدیم که خوب بوده دوباره همونو انتخاب کنیم در غیر این صورت بدنبال گزینه بهتر بریم."

 

 

بیاین اول درباره نظر ایشون بحث کنید که آیا اگر عملکرد دولت نهم  مثبت ارزیابی شد دیگر نباید دنبال نظرات دیگران باشیم.

نظر الاحقر رها به س ح ز :

به قول منطقیون اثبات شی نفی ما ادا نمی کنه سید جون.

بیاین درباره نظر س ح ز و الاحقر رها نظر بدید.

یا علی

یکشنبه بیستم اردیبهشت 1388 :: 15:39 ::  نويسنده : رها
سلام

چند روز نبودم

رفته بودیم قم یه دوره آموزشی بود

بریم سر اصل مطلب

بنده از جناب حیا خواسته بودم درباره این موضوع برامون بنویسند که چرا باید تو انتخابات شرکت کرد و چراحضور حداکثری مردم مهم هست در صورتی که در کشورهای غربی حضور مردم اهمیت چندانی نداره.

ایشون زحمت کشیدند و جواب دادند.

ولی قبل از اینکه نظر ایشون رو بگذارم نظر یکی دیگه از رفقا رو می گذارم که گویا مخالف شرکت در انتخابات هستند و بعد از اون نظر جناب حیا.

نظر شخصی به نام کارجالبی کردین اگه شد جوابشو بدین

چرابايد راي بد يم؟
ميگن حق ماست يا وظيفه است ،من قبول ندارم
مگرسران به وظايفشان عمل ميگن
براي جلب اراء وعده ميدن ولي وقتي يه کاره اي ميشن فراموش مي کنند
غيراينه اقا رها؟
من ازنزديک ديدم کسايي رو تو شهرهاي محروم که براي گاز و غيره درد مي کشن
ولي همون گاز به خاطر پول براي دولت ازاب رد مي کنند و ميدن کشور کنار همون شهري که گاز نداره
جالب نيست؟
يه سال پيش گفتنه بودند شهر مشهد بودجه کم اورده
دقيقا يه هفته بعد شهردارهاي مناطق شهر مشهد با خانواده رفتند استراليا
اين طورراه امام را ادامه ميدن غير اينه؟تو تبليغات ميگن ما ازادي ميديم يعني چه پس شهدا کجان؟

نمي خوام سرکوب کنم ولي يه جاهايي به مردم ظلم مي کنن
ازهرچي گذشته هرمسئوليتي جواب دردرگاه الهي داره چطور نمي ترسند از اين مسئوليت سنگين
يا طرف داره مي ميره هنوز چسبيده به اين دنيا ميگه اينقده پول ميدم اگه به من راي بدي
حالا شوما قضاوت کن من چطور مي تونم راضي شم راي بدم
اوني که بايد بياد رو مياد چه من راي بدم چه ندم هرکيوخودشون بخوان ميارن رو کار
4سال خوب سفر مي کنن بعدم

.....

 

انتخابات - نیک آهنگ کوثر

 

جواب جناب حیا به درخواست بنده

سلام رهاجان
درست گفتي در ايران ميزان مشارکت مردم نسبت به کشورهاي غربي نه تنها مهم که حياتي است.

مشارکت مردم به خوني مي مونه که در شريانهاي نظام جريان داره. چرا؟ به دلايل متعدده


اول مهمتر از همه اون که جمهوري اسلامي مدعي نظام نويني در مقابل سيستماي سکولاره که در عين ديني بودن مبتني بر راي و انتخاب مردم هم هست. پياده کردن اين تئوري که در اون جمع بين اسلامي بودن و انتخابي بودن باشه براي معتقدين به اسلام سياسي در مقابل ليبرال دمکراتهاي غرب حيثيتي است.
علاه بر اين غربيها از قدرت رسانه اي بدون رقيب در سطح جهاني برخوردار است که همواره دنبال راه انداختن جنگ رواني عليه جمهوري اسلامي است. يکي از مهمترين نقطه هايي که اونا نشونه ميگيرن زير سال بردن جنبه مردمي انقلاب و نظام است. خب طبيعيه که پايين بودن مشارکت مردم خوراک تبليغاتي خوبي برشون هست.
( اونا وقتي مشارکت بالا باشه هم تفسير براندازانه از اون ميکنن واي بحال رزي که مشارکت مردم پايين باشه!)

 


نکته ديگه اينه که در غرب بويژه آمريکا نهادهاي مدني تثبيت شده اند. و امرات مملکتي به شکل روتين پيش ميره اما در کشور ما به دليل توسعه نيافتگي جامعه هنوز نهادهاي مدني و سياسي از آسيب پذيري بالايي در مواجهه با تحولات و مسايل برخوردار است و به همين دليل خيلي زود يک مشکل ميتونه جنبه امنيتي پيدا کنه! در نتيجه حالا حالاها حضور مستمر مردم در صحنه براي مقابله با تهديدات ضروريه. و اينجوري ميشه نواقص و ناکارامدي نهادهاي مسول را جبران کرد.
و دهها دليل ديگه

منتظر نظرات شما هم هستم

یا علی

شنبه نوزدهم اردیبهشت 1388 :: 18:34 ::  نويسنده : رها

جوابییه حیا به مسعود

حیا به مسعود که بحث شرکت در انتخابات یا تحریم اونو مطرح کرده جواب زیر رو داده که با هم می خونیم.

بيا تا من و تو ما شويم...
شركت كردن و نكردن در انتخابات را به صورت دو سناريو فرض كنيم ببينيم اگه شركت نكنيم چي گيرمون مياد؟ هيچي!
اما شركت كردنمون اين خاصيت را داره كه اوني كه قبول داريم(خيرالموجودين) تقويت ميشه و يا لااقل اوني كه قبول نداريم را محدود به درصد پايين تري از آرا مي كنيم كه در نتيجه وزن پايينش مانع خيلي از كارها ميشه.
....................
البته برا اين حرف دشمنان و مغرضين و معاندين و ... نمي تونم جواب بدم كه اين وزنه اي نيست در قدو قواره وزنه برداري به اسم رييس جمهور كه براش توي صف وايسيم و يك نفر را بفرستيم تا چند سالي عنوان رييس جمهور رو يدك بكشه و از قبل اون خودشو خانوادش و دوستاش به نون و نوايي برسن چون اين بدخواهان و.. معتقدند كليد مشكلات كشور در كشوي ميز آقاي رييس جمهور نيست!

از اینجا به بعد رو من (رها ) می نویسم

انتظار داشتم حیا بحث میزان شرکت کننده در انتخابات که میزان مقبولیت نظام رو نشون می ده را هم مطرح کنه و یه مقایسه ای با امریکا انجام بده که اونجا تعداد آرا اهمیت نداره ولی ایران داره.

می خواستم اگه ممکنه درباره چرایی این قضیه حیا برامون بنویسه که تخصصشه

منتظرم

راستی س ح ز یه نظر داد و گفته :

 بنظر من باید از نقد عملکرد دولت نهم شروع کنیم که اگه بنتیجه رسیدیم که خوب بوده دوباره همونو انتخاب کنیم در غیر این صورت بدنبال گزینه بهتر بریم.

که بنظر حرف مثل گوینده اش متین و منطقیه که ان شالله خوبه بعد بحث فعلی به اون بپردازیم

یا علی

سه شنبه پانزدهم اردیبهشت 1388 :: 18:5 ::  نويسنده : رها
سلام

خیلی سرم شلوغه

ولی به نظر اومد برای شروع نظر مسعود خوب باشه

مسعود گفته :

"به نظر من تنها نکته مهم در انتخابات شرکت کردن در آن است
البته خوب که فکر میکنم میبینم با نظر خودم موافق نیستم"

 

 

مسعود جان الان نمی تونم جوابت رو بدم

می گذارم ببینم بچه ها چی می گند و بعد  کارا ما که انجام دادم منم می آم بازی

پس بچه ها بیاین درباره شرکت یا تحریم انتخابات نظر بدید.

 

(بعد حتما باید به نظر حیا هم بپردازیم که نکات خوبی را از ویژگی های یه رئیس جمهور رو بیان کرده)

فعلا یا علی

 

سه شنبه پانزدهم اردیبهشت 1388 :: 12:39 ::  نويسنده : رها

سلام

یه بار کل مطلب رو توی صفحه  بلاگفا نوشتم لاکردار یه ایرور داد و همه اش پاک شد.

خیلی از بچه ها گیردادند که چرا برای انتخابات نمی نویسی.

من ترجیح می دادم سیاست صدا و سیما رو پیروی کنم و فعلا کار خاصی نکنم.

ولی  ننوشنت من از جهت کم رنگ کردن انتخابات نبود.

بلکه سردرگمی خودم توی این انتخابات باعث شد که سکوت کنم.

ولی یه ایده بذهنم خطور کرده و اون اینه که

وبلاگ رو بگذارم در اختیار شما

ابتدا یه مطلب خودم درباره یکی از حضرات می گذارم بعد شما بیاین درباره مطلب من نظر و نقد بدید.

هر نظر و نقدی که نسبت به هرکسی دارید رو بیاین توی قسمت نظرا بگذارید.

ومن اون نظر رو به عنوان مطلب، میام می گذارم روی وبلاگم

و بعد خودم یا هر کس دیگه با حتی خود همون فرد در له یا علیه نظر خودش بیاد نظر بده و من سعی می کنم  بدون سانسور نظر را توی وبلاگم می گذارم

( نوشتم سعی می کنم چون وبلاگ حقیر یه محیط فرهنگیه و نمی خوام به جایی تبدیل شه که بد دهنی و یا اهانت به افراد صورت می گیره.پس لطفا با ادبانه و مسلمانانه بیاین نظر بدید ولی اگه رعایت انصاف نکردید اشکالی نداره)

اصلا یه کار دیگه می کنیم.

یکی از شما پیش قدم بشهو مطلب اول را بگذاره.

خوب  پس منتظرتون هستم

نه

پس منتظرتون هستیم

یا علی

 

دوشنبه چهاردهم اردیبهشت 1388 :: 16:9 ::  نويسنده : رها
سلام

شدید درگیر کارای نمایشگاه جهان اسلام و کلا کارای دفتر شدم.

ولی در ادامه پست قبلی یه مثال دیگه خواستم بگم که کار برای خدا چطوری جلب توجه افراد رو با خودش همراه داره(برعکس کارایی که ما برای جلب توجه دیگران انجام می دیم که لحظه ایی و موقت هست)

 می دونستید خیلی از کتابهای استاد مطهری که  متن سخنرانی ایشون هستش صحبت های ایشون برای جمعیتی کمتر از انگشتان یک دست بوده؟

ایشون کار را برای خدا قوی انجام دادند با جلب توجهی ظاهرا چهار پنج نفره

ولی خدا نمی گذاره کار خالصانه بنده اش حروم بشه.

همون سخنرانی ها بعد از گشت چند سال کتاب شد و همین حالا جماعت های مختلفی به طور خود جوش شروع به خوندن و حض بردن از اون حرفای خدایی شدند.

در انتها جمله ای مثل

پس بیاییم ما هم کارهایمان را برای خدا انجام دهیم نمی گم

چون خیلی لوس شده

یا علی

چهارشنبه دوم اردیبهشت 1388 :: 20:3 ::  نويسنده : رها
درباره وبلاگ

با درک استعدادها و شناخت نیازها و در زمینه اعتقادهایم من به مسئولیت رسیدم.مسئولیتی در برابر فقر فرهنگی و جهل و ابتذال موجود.
پس آمدم ولی نه با تمام قوا...
و از معبود و محبوبم می خواهم که یاریم کند